Пробкі, здарэнні і прыгоды Валянціна Росі ў Імале. Новы сезон серыі GT World Challenge Europe пачаўся падзейнай гонкай

0 82

Фота: gt-world-challenge-europe.com

Першы этап еўрапейскіх гонак класу GT ў італьянскай Імале прайшоў у фармаце Endurance, таму гонка была адна, трохгадзінная. Затое яна ўмясціла ў сябе ледзь не ўсё, што ў кальцавых гонках толькі можа быць.

Пробкі, здарэнні і прыгоды Валянціна Росі ў Імале. Новы сезон серыі GT World Challenge Europe пачаўся падзейнай гонкай

Ну а ўвесь чалавечы бруд і мярзотнасць умясціла ў сябе расійская армія, якая ўжо паўтары месяцы катуе і гвалціць Украіну. Злачынствы, што «абаронцы» палацаў карлікавага дыктатара, яго памагатых і прапагандыстаў здзейснілі ў Бучы, Барадзянцы, Марыупалі, Херсоне, Харкаве і іншых украінскіх гарадах, жудасныя да такой ступені, што іх страшна нават апісваць.

Але зламаць Украіну і скарыць яе ў гэтых адкідаў не атрымалася. Не могуць адкіды, што ўмеюць толькі забіваць, гвалціць і рабаваць, кагосьці абараніць ці тым больш вызваліць. Свабодныя і мужныя ўкраінцы, якім зараз невыносна балюча ад страт, якія яны нясуць, усё роўна годна супрацьстаяць ворагу і гоняць яго са сваёй зямлі.

Наперадзе ў абаронцаў Украіны яшчэ шмат выпрабаванняў, бо рускі фашызм не думае адмаўляцца ад сваіх вар’яцкіх намераў і плануе новыя наступленні. Толькі цяпер ужо дакладна зразумела, што перамагчы ў гэтай вайне, якую ён вядзе немаведама за што, шанцаў у яго няма.

Занадта моцна для гэтага любяць сваю зямлю і паважаюць саміх сябе і свой народ украінцы. Вельмі прыемна, што дапамагаюць ім і беларусы, якія здабываюць свабоду і для нашай краіны. Слава Україні Героям Слава! Жыве Беларусь!

У сусветных і еўрапейскіх гонках расіян цяпер стала зусім мала. Тыя нямногія што засталіся, мусяць цяпер выступаць пад нейтральным сцягам, як Канстанцін Цярэшчанка і Аляксандр Малыхін, якія ў мінулыя выхадныя бралі ўдзел у першым этапе новага сезона серыі GT World Challenge Europe на трасе імя Энца і Дзіна Феррары ў Імале.

Не яны, праўда, былі галоўнымі героямі трохгадзіннай гонкі ў нядзелю. Асноўная ўвага была прыцягнутая да чэмпіёнскага трыццаць другога экіпажа каманды Team WRT у складзе Дрыса Вантора, Кэвіна ван дэр Ліндэ і Шарля Віртса, якія напярэдадні заваявалі поўл. Яны ж узначалілі гонку і адразу пасля яе старту.

Пробкі, здарэнні і прыгоды Валянціна Росі ў Імале. Новы сезон серыі GT World Challenge Europe пачаўся падзейнай гонкай

Але праз паўгадзіны Віртс, які праводзіў за стырном Audi R8 LMS Evo II GT3 першы адрэзак, дапусціў памылку, прапусціўшы наперад свайго суайчынніка, таксама бельгійца, Крыстафера Міса з дваццаць пятага экіпажа каманды Sainteloc Junior Team, у якім на этапе ў Імале таксама былі заяўленыя швейцарцы Лукас Легрэ і Патрык Нідэрхаўзэр.

Абганяць у Імале асабліва няма дзе, таму ў Team WRT пайшлі на падрэзку, раней заклікаўшы трыццаць другі экіпаж на піт-стоп пад канец першай гадзіны, што ў выніку дапамагло яму вярнуць лідарства. Ну а Легрэ, які змяніў на піт-стопе Міса, прыкладна на сярэдзіне дыстанцыі ўжо сам памыліўся, і значна сур’ёзней, здзейсніўшы візіт у гравій, што разам адкінула дваццаць пяты экіпаж з другой пазіцыі на чатырнаццатую.

Гэта было не першае здарэнне ў гонцы, бо са здарэння яна фактычна пачалася. На першым жа кругу з трасы зляцелі сто дванаццаты экіпаж JP Motorsport (Патрык Купінскі, Мацэй Блажак і Крыстафер Брук, McLaren 720 S GT3) і восемдзесят трэці Iron Dames (Рахель Фрэй, Сара Баві і Мішэль Гацінг, Ferrari 488 GT3), у выніку чаго пелатон узначаліў аўтамабіль бяспекі. Але сапраўдная ўтрапёнасць пачалася на другой гадзіне, калі гонка ізноў была нейтралізаваная аўтамабілем бяспекі, што нейтралізавала і перавагу ван дэр Ліндэ, які праводзіў сваю змену.

Спачатку на трасе спыніліся дзевяноста сёмы Aston Martin Vantage AMR GT3 каманды Beechdean AMR (Валянцін Хас-Кло, Тэа Нуэ, Эндру Ховард) і дваццаць сёмы Lamborghini Huracan GT3 Evo каманды Leipert Motorsport (Дэніс Фетцэр, Джордан Уіт, Брэндан Лейтч). Толькі паспелі маршалы прыбраць адзін з аўтамабіляў, а дырэктар гонкі адклікаць аўтамабіль бяспекі, як у глыбіні пелатона сутыкнуліся сто сёмы Bentley Continental GT3 каманды CMR (Найджэл Байлі, Мацьё дэ Рабіана, Стэфан Лемерэ) і той самы дваццаць сёмы Lamborghini, які атрымалася вярнуць у гонку.

Зразумела, перыяд аўтамабіля бяспекі працягнуўся, як і эвакуацыйныя мерапрыемствы. Праз іх пелатон часам паўставаў у сапраўдных пробках прама на трасе. Няпроста ў такіх умовах было праводзіць і піт-стопы, хаця Валянціна Росі, які дэбютаваў у гонках GT у складзе Team WRT у экіпажы з Фрэдэрыкам Вервішам і Ніка Мюлерам пад яго ўлюблёным сорак шостым нумарам, пад якім ён і здабыў свае чэмпіёнскія тытулы ў MotoGP, памыліўся сам.

Да піт-стопаў Доктар не прывыкшы, таму калі ён звярнуў на піт-лэйн, то проста праехаў міма сваіх боксаў і вымушаны быў на наступным кругу пакідаць трасу ізноў. У выніку яго экіпаж фінішаваў сямнаццатым, што, зрэшты, не так і дрэнна для дэбюту. Пажадаем італьянцу прагрэсаваць і быць уважлівым, а што ў яго атрымаецца добра выступаць і на чатырох колах, ніхто не сумняваецца, бо Вале ўжо выступаў на іх добра, стартуючы ў ралі, у тым ліку на этапах чэмпіянату свету.

Пробкі, здарэнні і прыгоды Валянціна Росі ў Імале. Новы сезон серыі GT World Challenge Europe пачаўся падзейнай гонкай

Што ж да Вантора, ван дэр Ліндэ і Віртса, то яны давялі справу да перамогі, пачаўшы сезон з пазітыву. Другое месца заняў восемдзесят восьмы экіпаж каманды Akkodis ASP Team у складзе Рафаэле Марчэла, Даніэля Хункадэлы і Жуля Гунона на Mercedes-AMG GT3, якія ад пачатку гонкі трымаліся ў групе лідараў і не дапусцілі крытычных памылак. Замкнуў першую тройку экіпаж таксама на Mercedes – другі каманды GetSpeed, у якім выступалі Мара Энгель, Стэйн Шотхорст і Лука Штольц.

Team WRT пасля першага этапу з 28 ачкамі лідзіруе ў камандным заліку серыі. Akkodis ASP Team саступаюць ім дзесяць балаў і займаюць другую пазіцыю, GetSpeed, у якіх яшчэ на тры балы меней, трэція. Вітс, ван дэр Ліндэ і Вантор лідзіруюць у заліку гоншчыкаў, маючы 26 ачкоў, Гунон, Хункадэла і Марчэла другія, Штольц, Шотхорст і Энгель трэція, колькасць іх ачкоў супадае з колькасцю ачкоў іх каманд.

Пробкі, здарэнні і прыгоды Валянціна Росі ў Імале. Новы сезон серыі GT World Challenge Europe пачаўся падзейнай гонкай

Наступны этап серыі GT World Challenge Europe пройдзе 30 красавіка – 1 мая ў брытанскім Брэндс-Хэтчы. І гэта будзе першы ў новым сезоне этап Кубку Sprint з дзвюма асобнымі кароткімі гонкамі.

Источник

Оставьте ответ

Ваш электронный адрес не будет опубликован.